3 תשובות
לא מבינה את זה
שזה חשוב, אלה ילדים שצריכים המון תשומת לב ויחס ויכול להיות שקשה להם להסתגל למצב חדש כמו פתאום חופש עכשיו
לי אין כל כך דעה לגבי הקידום נוער (נתחיל מזה שלא שמעתי על המושג הזה אף פעם;))
לגבי החינוך המיוחד, אני מבינה את האנשים שהחליטו להמשיך לקיים את הלימודים שלהם כי בסהכ הם אלו שמטפלים בהם כל יום, ומה לעשות ההורים לא כל כך יכולים/יודעים מספיק כדי לטפל בהם.