התחברות
הרשמה
למי אתם מצביעים באח הגדול? אני לאודליה וליאור❤
12 במרץ 2020, 23:02
3 תשובות
אודליה ושירלי
.
.Infinity
שואל השאלה:
למה את אוהבת את שירלי? לא בקטע רע אני באמת מתעניינת
אנונימית
לא ככ אוהבת אותה פשוט את כל השאר אני ממש לא אוהבת אז שניהן נשארו אז אמרתי למה לא נחלק להן 5 5
.
.Infinity