3 תשובות
אודליה ושירלי
שואל השאלה:
למה את אוהבת את שירלי? לא בקטע רע אני באמת מתעניינת
אנונימית
לא ככ אוהבת אותה פשוט את כל השאר אני ממש לא אוהבת אז שניהן נשארו אז אמרתי למה לא נחלק להן 5 5