26 תשובות
זו הגזמה...
שואל השאלה:
ניראלי הזוי אסור לדבר על סלב אתיופי כי הוא אתיופי ואז כל העדה תשנא אותנו ותאשים אותנו בגזענות?
אנונימית
להגיד על מישהו ששונא אתיופי אחד שהוא גזען זה הכי גזעני!
שואל השאלה:
כל פעם שאמרו משהו נגד תקווה או עדן אלנה או כל מפורסם אתיופי אחר הרבה אתיופים מתעצבנים מקללים ורבים ולוקחים את זה אישית וזה מעצבן מה לא כל אתיופי מייצג אתכם כמו שאם תדברו נגד ניר לא כל האשכנזים יתהפכו עליכם
אנונימית
שואל השאלה:
מה מתי תקווה דיברה נגד אביבית
חוץ מזה שירדן ותקווה השוו את עצמן לליהי ואביבית וזה לא היה משהו רע
אנונימית
שואל השאלה:
לא הכללתי כתבתי הרבה אתיופים לא כולם חח אני יודעת שיש כאלה שלא
אנונימית
אתם אלה שכותבים פתחה חזית נגד העדה עכשיו כל העדה נגדה וכל החרא הזה
אתם תמיד מכלילים אותנו, אני מסכימה עם אביבית ואני אתיופית כמה מפתיע הנה ראית שתי אתיופיות שלא מסכימות עם תקווה.
לא כל אתיופי מסכים עם אתיופי לכל אחד יש דעות שונות ואופי שונה אז תפסיקו תמיד להכליל את העדה
שואל השאלה:
זה לא אני כתבתי זה היה בחדשות
וכן קורה הרבה פעמים שכל פעם שאומרים משהו נגד אתיופי אז כל העדה יוצאת על הבן אדם אז זה לא מופרך מהמציאות
אנונימית
אבל מה לא מובן בלהפסיק להכליל? מה את מכירה את כל העדה? כל אחד ואחד? את יודעת את הדעות של כולם? אני יכולה להבטיח לך שבכל סיטואציה שראית היה לפחות איש אחד (מהעדה) שלא הסכים עם האתיופי, מה ככ קשה להבין פה אנחנו בדיוק כמו כל עדה אחרת זה שאנחנו יותר מחוברים ויותר מגבים אחד את השני לא אומר שאין לנו דעות משל עצמנו. ואתם מתייחסים לזה ככה- אם אתיופי אחד אמר דעה אז כל אתיופי אחר חייב להיות עם אותה הדעה ואם לא אז זה מוזר
זה מחרפן.
שואל השאלה:
כתבתי שזה קורה הרבה פעמים אז יש בזה משהו איפה ההכללה
וההפך אנחנו ממש לא מתייחסים לזה ככה אנחנו אומרים שזה מעצבן וצריך להיות הפוך שכל אדם לעצמו
אנונימית
את ליטרלי כתבת "כל פעם שאומרים משהו נגד אתיופי אז כל העדה יוצאת על הבן אדם" מה איפה ההכללה?

נו וזה בדיוק מה שגם אני אומרת
שואל השאלה:
לא כתבתי כל העדה אם את מצטטת תצטטי נכון חחי
אנונימית
שואל השאלה:
שתינו מסכימות אחת עם השנייה בקיצור חח
אנונימית
^^אני עשיתי העתק הדבק ממה שכתבת, זה מה שכתבת
מה את רוצה הכתבים רשמו את זה בשביל לחמם.
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני בשוק באמת כתבתי את זה
בכלל לא התכוונתי לזה ולא שמתי לב אופס
התכוונתי שזה קורה הרבה פעמים שאתיופים יוצאים נגד מישהו כי הוא דיבר נגד מפורסם אתיופי אז זה לא מופרך מהמציאות אבל למה להקציןן מה הקשר פתחה חזית עם כל העדה וואו מה כבר יעשו לה מה יסכלו אותה באבנים
אנונימית
^זה התקשורת כתבה את זה.
את שמעת אתיופי אומר שהיא פתחה חזית עם העדה?
אנונימית
שואל השאלה:
זה מעצבן שהתקשורת כותבת את זה
אנונימית
באופן כללי אביבית מזעזעת אותי.
היא לא יכולה לשפוט אף אחת שלא נדבר על זה שהיא עברה ממיטה למיטה ועד דבר תקווה אמרה את זה בצחוק אחרי זה גם שירלי אמרה "איך אני אוהבת אישה שחורה שמאכילה גבר לבן" והם צחקו ואפילו רות אמרה לתקוה שאין לה כניסה כי היא אתיופית והן צחקו.
אבל כשאורן חזן אמר אמירה גזענית והוא באמת התכוון היא לא פצתה פה הפלסטיק המהלך הזה.
שואל השאלה:
כן אביבית צבועה היא בוגדת
אבל תקווה באמת מגעילה בכללי.. גם מה שהיא אמרה עם הגבר הלבן. אביבית צודקת כאן.. גם שהיא אמרה שאדם רגיל לשלם על זה היא הוציאה את שירלי פרוצה וגם זה היה ממש פוגע בשביל אדם שאף אחת לא תרצה אותו בלי שהןא ישלם על זה וזה.. שהיא קראה לאדם כלב עם רצועה וצרחה עליו והכל
תמיד יש לה יציאות מגעילות
אנונימית
שואל השאלה:
וכשאורן חזן אומר דבר כזה היא בוכה על גזענות תקווה אבל רק לה מותר להיות גזענית.. צביעות.. וכן גם אביבית צבועה שהיא לא אמרה כלום על אורן חזן
אנונימית
ההבדל בין תקווה לבין אורן זה שתקווה אומרת את זה בצחוק ואורן אמר את זה בכוונה לפגוע, את לא יכולה להשוות בין שצי הדברים וגם אני לא סובלת את תקווה היא מעצבנת ואני מסכימה גם שהיציאות שלה מגעילות וגם אותי היציאות האלה מעצבנות
אני אתיופית ואני לא אוהבת את תקווה לפעמים אתיופים חושבים שהכל זה מגזענות
שואל השאלה:
צודקות
אנונימית
תקווה אפילו לא עשתה רעש כזה גדול על מה שאורן חזן אמר לה רק בישראל זה לגיטימי שמישהו שיושב בכנסת יעשה מעצמו בדיחה ויגיד אמירות גזעניות מול כל המדינה...
הם צוחקים בניהם רות אמרה לתקווה בצחוק "אין לך כניסה את אתיופית" והיא צחקה וגם תקווה צחקה שירלי אמרה לתקווה שהאכילה את אדם "איך אני אוהבת אישה שחורה שמאכילה גבר לבן" והם לגמרי צחקו אם זה היה מפריע לאדם הוא היה אומר משהו לאח או לתקווה בשקט ועובדה שהם צחקו על זה אביבית באופן כללי כבר יצאה על כמה הפגנות של העדה אז תאמיני שתקווה זאת לא הסיבה לשנאה כלפייה ותפסיקי להיות סוקסוקית תקווה אחלה..
שואל השאלה:
לא נכון היא כן בכתה מזה ועשתה רעש ואמרה שהוא גזען
ויש גבול לצחוק וחוץ ממה שהיא אמרה לאדם על זה שהוא לבן היא רעה בכללי ויש לה יציאות כמו שהיא צרחה עליו שהוא כלב עם רצועה למרות שהוא לא עשה לה כלום וכמו שהיא כל היום מלכלכת על כולם.. אז זה המכלול.
ואני לא ראיתי על מה אביבית יצאה אבל הגיוני אם היא דיברה על ההפגנה האלימה שהייתה
אנונימית