10 תשובות
כנראה
כן
אז אבל נראלי שבועיים לא יותר
שואל השאלה:
מה עם יש מבחנים
אנונימי
אני מניחה שידחו את המבחנים למועדים אחרים.
או שיעשו מבחנים מתוקשבים
עשיתי כמה כאלה והם ממש קלים
אני לא יודעת מקווה שלא
לא חושבת
איך נפסיד חומר... לא יורידו לנו שום דבר. אנחנו עומדים ללמוד מרחןק