3 תשובות
ממזמן נאמס לי ...
זה לא אמור להדאיג אף אחד
מה כבר אפשר לעשות?
זה גם ככה כמו שפעת וזה לא משפיע על אנשים בריאים עם חיסונית חזקה
זה לא אמור להדאיג אף אחד
מה כבר אפשר לעשות?
זה גם ככה כמו שפעת וזה לא משפיע על אנשים בריאים עם חיסונית חזקה
לא. הם חדשות והם צריכים לדווח על הוירוס שמתפשט בעולם
על אף שנמאס זה חשוב. זוהי מגפה עולמית (לפחות היא ככה מאתמול) וחשוב לעורר מודעות אליה ולא להיות שאננים. אני מניח שזה באמת קצת מתיש אבל היי, עכשיו יש לנו חופש ארוך ארוך להירגע (אם את/ה בתיכון ואם לא אז עדיין אפשר להשתיק את החדשות ליום-יומיים להירגע)
אנונימי
באותו הנושא: