29 תשובות
נהדר
סוף סוף קצת שכל יש למשרד הבריאות ולמשרד החינוך
מעולה
מושלם רצח
זה מלא חומר שאנחנו מפסידים אבל לגמרי שווה תבריאות שלנו
מחריד!!!!!!!
זה יכול לבוא על חשבון החופש הגדול!!!!
אחי מה עדיף שיהיה לנו פחות חופש אוי וואבוי בואי נבכה או שזה יבוא על פאקינג בריאות של אנשים במדינה שלך
הגיע הזמן אחוקיי
בריאות לפני הכל.
וזה 10 ימים מהחופש הגדול רק לתיכונים
לא הבנתי מה יהיה עם הבגרויות
בצדק
זה מדהים! אבל אני בכיתה יא לא יודעת עד כמה זה טוב בשבילי
עשו לנו חופש ככה סתם באמצע החיים. אני הבנאדם הכי מאושר שקיים.
תאמת מצויין,בנוסף ישלי מורות בבית ספר זה סיכון חיים בשבילם.
אז זה מצויין מאוד לחיים שלהם ולחיים שלנו.
זה מרגיש כמו לצאת לחופש הגדול
אם לא היו מבטלים אז כולנו היינו נדבקים
צעד הכרחי
גם מפחיד אותי ממש איך אני אשמור על קשר עם אנשים כשבקושי יש לאן לצאת
יש סוף סוף
צעד חכם.
תאמינו לי כולם בהתחלה שמחים ואז לא יודעים מה לעשות עם חיים שלהם אחרי שבוע מרוב שיעמום
טוב מאוד
לא כיף בכלל
לא רןאה את הקראש עכשיו מלא זמן
E16
משרד החינוך גברים אחושקשוקי
נהדר
ממש מצער אותי שאחים שלי יהיו בבית אבל אני ממש שמחה שהם לא יביאו לכאן מחלות אז אני אחיה עם זה
עצבים
אנונימית
אם להגיד את האמת, קצת מלחיץ, אבל שווה את הבריאות של הפריקינג מדינה):
אני די עצובה מזה, יותר מדי זמן בבית. חוץ מזה אני ממש מרגישה שהעולם משתגע.
אנונימית