התחברות
הרשמה
אני רוצה לסמס לקראש שלי איך הוא מרגיש וכולי..כי הוא לא מרגיש טוב..
אבל אני מפחדת..אני יודעת שהוא בעיניין שלי קצת אבל אני לא רוצה שהוא יראה שאני ממש בעיניין שלו..מה אתם אומרים לכתוב או לא? ואם כן, איך?
(לרשום דוגמא אם אפשר בבקשה:-)
12 במרץ 2020, 19:05
קראש
התאהבות
הידלקות
ביישנות
תשובה אחת
לכתוב לו
תכתבי לו היי מה קורה? איך אתה מרגיש? יותר טובנ
:
:(?
באותו הנושא:
לספר לקראש את מה שאני מרגיש כלפיה?
אני חושב על לספר לקראש איך אני מרגיש, טיפים על איך בדיוק לעשות את זה?
לכתוב עכשיו לקראש מה אני מרגיש ?
לכתוב לקראש בהודעה את מה שאני מרגישה כלפיו?
לשלוח עכשיו הודעה לקראש ולהגיד לה מה אני מרגיש ?
להגיד לקראש מה אני מרגישה?
אני רוצה לספר לקראש שלי מה אני מרגישה
אני רוצה לספר לקראש מה אני מרגישה כלפיו
אמרתי לקראש שלי מה אני מרגיש כלפיה והיא בטוחה שאני עובד עליה
כדאי לי לספר לקראש שלי שאני מרגישה משהו כלפיו?
קראשים בלתי אפשריים להט"ב וכולי