התחברות
הרשמה
יש כאן מישהו שיש לו אח או אחות ביסודי ?
גם להם הלימודים מבוטלים ? חברה אמרה לי שרק הלימודים בתיכון ובאוניברסיטאות מבוטלים אבל ביסודי ובגנים לא מבוטלים
12 במרץ 2020, 17:40
כיתה
3 תשובות
כן גם להם מבוטל
A
Anadil
כן
גם להם ביטלו
מ
מָאפִינְס
הכל מבוטל
א
אוויר פסגות
באותו הנושא:
מישהו שהתעלל בי ביסודי
מישהו שהיינו בני זוג ביסודי התחיל לדבר איתי
קרה לכם שאחרי שעליתם לתיכון והלכתם לבקר ביסודי, המורים ביסודי לא זכרו אתכם?
אוקיי אז פתאום נזכרתי באיזה מישהו שצחקו עליו ביסודי וקראו לו דולף או משהו כזה ואז הוא חוזר.מישהו זוכר מאיזה סדרה זה?
אני ביסודי ואני רוצה לדעת אם תיכון וחטיבת ביניים זה יותר קל מיסודי?
מישהו זוכר איך קוראים לבובה שלימדו איתה אנגלית ביסודי?
למה להרבה אנשים יש חרדה חברתית אני למשל ביסודי ירדו עליי כי הייתי שקטה ביסודי הם אכזרים למה לכם?
תקשיבו מצאתי פה מישהו שהיה איתי ביסודי וכל התשובות שלו ומה שהוא כתב מצחיק אותי ברמות....
אמלה ואי איזה הזוי אחות של ילד שהיה מאוהב בי ביסודי שלחה לי הודעה עכשיו מאיפה לה המספר שלי?
מה תחשבו על מישהו שנשאר שתי כיתות ביסודי וכיתה אחת בחטיבה?
שמתי מלא שאומרים שיש שביתא של המורים או משהו מישהו יודע עם זה גם ביסודי