4 תשובות
אממ.. לא..
שואל השאלה:
אם נשבר היד זה כאילו במפרק?
אם נשבר היד זה כאילו במפרק?
אנונימית
אם את שברת משהו אז זה אמור להיות נפוח ושאת לא יכולה להזיז את זה
שואל השאלה:
יש לי נפוח במרפק אבל כואב לי אבל אני יכולה לסבול את זה ובחיים לא שברתי משהו בחיים אז אני לא מבינה בזה
יש לי נפוח במרפק אבל כואב לי אבל אני יכולה לסבול את זה ובחיים לא שברתי משהו בחיים אז אני לא מבינה בזה
אנונימית