4 תשובות
השאלה אם שמים לב בכלל
לא כזה נורא כי לא חושבת שאנשים יבהו לך בתמונה ויבחנו כל פרט בה.. מעטים האנשים שעושים את זה ואם כן אז זה רק למפורסמים.. אם את רוצה אז את יכולה לערוך את זה בפוטושופ ולהעלות מחדש
אנונימית
אני הייתי מוחקת מהמחשבה שאולי מישהו יעלה על זה
שואל השאלה:
אני מתה
אני מתה
אנונימית
באותו הנושא: