9 תשובות
אני לא אוהבת שעושים את זה אבל אם זה עוזר לה להרגיש יותר טוב עם עצמה אז למה לא
שהיא עושה מה שבא לה ולא שמה על אף אחד וזה סבבה
שתעשה מה שבאלה כל עוד עושה לה טוב
זה לא יקרה, אני לא חבר של פרחות.
שתעשה מה שבא לה מי אני שיחליט לה על החיים אם היא אוהבת אתזה אני תומכת
כלום אני יחשוב שהיא צריכה משקפיים ובמקום שמה עדשות בצבע.
אנונימית
שתעשה מה שהיא רוצה זה פחות מעניין אותי
פשוט מוזר, רואים שזה מזויף
ידיד שלי עשה את זה, נראה נורא עליו. זה לא נראה טבעי בשיט, גם אני שמתי פעם ולא מבינה מה חשבתי לעצמי.