התחברות
הרשמה
אמי חושב ש2020 זו השנה הכי גרועה שהייתה לנו ב10 שנים האחרונות, מסכימים?
קודם השריפות, אחרי זה הוירוס וגם בנוסף לכל זה אני עליתי לכיתה י"א.
11 במרץ 2020, 19:44
חיים
2020
דעות גולשים
4 תשובות
נודר נודר
ב
בואו להתבודד איתי
כן,ככה מתחילים עשור :/
a
almog233
רק מרץ
a
aeroplane
כןכן
א
אתם לא צריכים לדעת:)
באותו הנושא:
יש לי תחושה שהפסטיגל יהיה בשנים הבאות יותר גרוע גם אתם חושבים ככה?
גרוע שהיה לי 5 חברות מתחילת שנת הלימודים
שנה נוראית.. למה השנה הזאת הייתה גרועה בשבילכם?
האם 2020 היא השנה הכי גרועה שהייתה אי פעם?
איזה כיתה הייתה לכם את השנה הכי גרועה?
זאת השנה הכי גרועה שהייתה לי
מה הייתה השנה הכי גרועה שלכם?? ולמה?
אני מכירה מישהי שהייתה בזוגיות 3 שנים חושבים שהם עשו את זה?
לדעתכם, עוד 20 שנים , ההדתה בארץ תהייה גרועה יותר או שדווקא תהייה פחות הדתה?
למה 2018 הייתה השנה הכי גרועה?
איזה שנה מאז שנולדתם עד עכשיו הייתה השנה הכי קשה שהייתה לכם?