מאיז כניסה הדזרט? כמה כניסה? איך מזמינים? בודקים שם תז? לכאלו שמתחת ל18 צריכים תעודת זהות מזויפת? אם אני בת 16 יתנו לי להיכנס? כי חברות שלי מתחת ל16 והם הולכות לשם חופשי.. איך הן עושות את זה? משתמשות בתעודת זהות מזויפת? אם כן כתוב באתר של דזרט שנותנים להיכנס בלבד עם הברקוד של הכרטיס כניסה לדואגים- אני בחיים לא אעשה תז מזויף רק מסקרנות כי אם זה ללא תז הייתי רוצה ללכת