8 תשובות
לפעמים אנחנו שוכחים לשתות מים ואנחנו מתבלבים עם האות שהבטן שולחת ואוכלים במקום לשתות...
לא אומר לך לא לאכול..
פשוט תשתי יותר מים
לא אומר לך לא לאכול..
פשוט תשתי יותר מים
לאכול פחמימות מורכבות ופחות סוכר
תירס/תפוחי אדמה למשל
תירס/תפוחי אדמה למשל
לשתות מים.
אוכל בריא ומשביע ולא גאנק
תאכלי דברים כמו ירקות כשאת סתם מרגישה משועממת ורעבה
תהי עסוקה ואל תחשבי רק על אוכל
תשתי מים לפעמים זה מבלבל אם אתה רעב או סתם צמא (כן מים זה משעמם אבל אין מה לעשות)
תאכלי דברים כמו ירקות כשאת סתם מרגישה משועממת ורעבה
תהי עסוקה ואל תחשבי רק על אוכל
תשתי מים לפעמים זה מבלבל אם אתה רעב או סתם צמא (כן מים זה משעמם אבל אין מה לעשות)
דיאט אפ
תאוכלי טוב,ואם עדיין לא עוזר תצחקי קצת ולאחר מכן תקחי מסטיק.
תאכלי,ככה אני,אין דרך לעצור את זה,זה גיל ההתבגרות,את כל הזמן תהיי רעבה
לאכול
באותו הנושא: