8 תשובות
גם אצלי זה ככה...
אנונימי
לא צריך לשלוט
צריך להבין קודם ממה זה נובע זה לא תקין
צריך להבין קודם ממה זה נובע זה לא תקין
זה תקין לגמרי אין בזה שום בעיה ^
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודעת להסביר זה פשוט כלכך מצחיק ובמיוחד של ילדים קטנים
אני לא יודעת להסביר זה פשוט כלכך מצחיק ובמיוחד של ילדים קטנים
אנונימית
אחי אין בזה בעיה .
לדעתי זה קורה לי כי הכל אצלי עובר על הגל הקל ושום דבר לא רציני כי מבחינתי אנחנו נשלטים בידי מחשב שמישהו מקיום אחר מדמיין בסך הכל.וה"חיים" של כל אחד מאיתנו זה רגעים שאותו אחד מדמיין
לדעתי זה קורה לי כי הכל אצלי עובר על הגל הקל ושום דבר לא רציני כי מבחינתי אנחנו נשלטים בידי מחשב שמישהו מקיום אחר מדמיין בסך הכל.וה"חיים" של כל אחד מאיתנו זה רגעים שאותו אחד מדמיין
אנונימי
שואל השאלה:
^אבל זה מביך אותי..
^אבל זה מביך אותי..
אנונימית
אם זה בסיטואציות דמכריחיםאותך לצפות בבכי נגיד בטקסי זיכרון תבקשי לצאת רגע כי קשה לך
אנונימי
תסתכלי על הציפורניים זה באמת עוזר לא סתם מי שרוצה לדעת למה לפרטי