4 תשובות
היי אהובה.
האתר אינו דיקטטורי, אבל כמו בכל מקום יש גם חוקים פה. אם לא עוברים על החוקים אין סיבה שדברים יימחקו.

אם תרצי הסברים ועזרה אני פה בשבילך. את מוזמנת לדבר איתי.
האתר לא דיקטטורי, אולי השאלה שלך הייתה ספאם/עברה על חוקי האתר.
שואל השאלה:
גם שאני לא עוברת על החוקים מוחקים לי דברים^^^
אנונימית