5 תשובות
אל תתני לאקסים להגביל אותך
עזבי את האקס שלך.. החברה הכי טובה שלך הייתה איתו. לפני שאת עושה משהו עם זה דברי איתה ותוודאי שבאמת לא אכפת לה ושהיא עברה הלאה. כי אם חברה טובה שלי הייתה יוצאת עם האקס שלי הייתי מתחרפנת אבל אולי זאת רק אני. :)
בהצלחהה
שואל השאלה:
אנונימית 1103, היא בקטע עם בן דוד של מי שאני בקטע שלו ואני והיא רבנו מכמה דברים כמו שהיא דבוקה לאקס שלי ולא אכפת לי אבל דיברתי איתה שלא תיהיה איתו שהיא לידי כי אז היא נוטשת אותי והיא ממשיכה בכל מקרה אז רבנו ואני לא יודעת כי היא בקטע עם מישהו והיא לא נתנה לי להכיר את האקס שלה עוד מלפני שהם היו יחד או הכירו
אז לדעתי אם את אוהבת אותו לכי על זה.. .ולגבי החברה שלך דברי איתה על כל המצב וזה
זה לא קשור , אל תתיחסי לזה אם את אוהבת אותו זה שונה