9 תשובות
הגיוני
אם אתה התחברת לאופי שלה ממש ואתם מדברים הרבה זמן אז כן יש מצב, אבל לדעתי זה קצת קשה להתאהב במישהו אפילו בלי לדבר איתו בפאלפון או לראות אותו(לא אומרת שיופי זה הדבר שקובע, פשוט צריך לראות את האדם השני בכל זאת) יש מצב שזה סתם כזה קראש ולא ממש התאהבות רצינית, תמשיכו לדבר ותיראה איך זה מתקדם
בגיוני. הכל בסדר. אולי יצא מזה משהו
הגיוני מאוד
כן הוא לא ברמה שלי פשוט אתם מבינים
לא זה לא בסדר למה אתם משקרים לו
כן זה הגיוני
הגיוני במיוחד שזה בדרך כלל בגלל אופי
כן בהצלחה