התחברות
הרשמה
אנחנו חבורה ואחת מהן שאני לא יודעת אם היא מחשיבה אותנו בסטיות כששואלים מי החברה הכי טובה שלי אני אומרת אמא שלי זה מעליב?
11 במרץ 2020, 00:47
חברה הכי טובה
חבורה
BFF
חברה
2 תשובות
לא
Ew, PeOpLe
אני פשוט אומרת את השם של החבורה שלנו וזהו
S
Skairipa
באותו הנושא:
אנחנו חבורה של חמש בנות, לכולן יש עניים כחולות ואני היחידה עם חום..
אנחנו חבורה של חברות ממש טובות ויש ילדה שהיא מדברת מגעיל על אחת החברות ואחת החברות לא מודעת לזה לספר לה או לא ?
(יב) אנחנו בחבורה 4 בנות ואחת הצטרפה כזה השנה
פדיחה לשבת עם חבורה שקטנים ממני ב3 שנים ושתיים מהם בשנתיים ואחת בשנה?
אנחנו חבורה של בנות ואתמול תכננו לצאת
אנחנו חבורה ואנחנו לא יודעים מה נעשה בשרונה מחר בלי כסף תנו רעיונות
חייבת עצה.. אנחנו חבורה של 5 בנות ואני ואחת מהן רבנו, בקיצור שאר הבנות אמרו שבשביל שהן לא ירגישו לא בנוח, (המשך למטה)
יש מישהו שאני מאוהבת בו ואנחנו תמיד יוצאים ביחד כי יש לנו חבורה משותפת.
חברה קנאית. יש לנו "חבורה", אנחנו שלוש בנות.
יש לי שתי חברים שביחד אנחנו כמו חבורה.
אנחנו חבורה של 3 בנות