4 תשובות
יום העצמאות החג האהוב עליי כי זה חג ממש שמח ואני תמיד נפגשת עם חברים ןזה
טו בשבט זה הכי פחות כי הוא פשוט מיותר
טו בשבט זה הכי פחות כי הוא פשוט מיותר
חג אהוב חנוכה ,כי תמיד זה תחילת חורף שזה העונה האהובה עליי וגם הסופגניות יאמי
והכי פחות זה פורים בשנתיים האחרונות כי הבדידות ממש בולטת בחג הזה חח
למרות שזה אמור להיות חג מושלם ומצחיק
והכי פחות זה פורים בשנתיים האחרונות כי הבדידות ממש בולטת בחג הזה חח
למרות שזה אמור להיות חג מושלם ומצחיק
החג האוהב עלי הוא יום העצמאות כי דבר ראשון בגלל זה משהו משמעותי לירושלים, ודבר שני בגלל שזה מצתלב עם היום הולדת שלי, והחג הפחות האוהב עלי הוא פסח, אני לא אוהבת את זה שאסור לאכול לחם למשך כל החג למרות אי אפשר להגיד שאני לא אוהבת אותו לגמרי כי דווקא אני כן מתחברת לשאר הדברים
חג אהוב זה פסח בגלל המצות והחופש הגדול
אין לי חג שנוא כל כך
אין לי חג שנוא כל כך