6 תשובות
פשוט לא לוקחים את זה כמו שצריך ברצינות זה סתם בדיחה מבחינתי
פשוט מנסים להגן על הנהג בגלל הנהג אוטובוס שחלה בקורונה
שואל השאלה:
enli אני מבינה אבל זה סתם בדיחה מטופשת זה לא יעצור שום הדבקות חוץ מזה אנשים עולים כרגיל מקדימה פשוט לא מתיישבים ליד הנהג מישהו חולה בוירוס מספיק יעלה ליד הנהג יתעטש וזהו הוא נדבק אני חושבת שזה בדיחה סתם טיפשות וסתם מיותר לסגור את המושבים הקידמיים
בכול מקרה כמו שאמרתי אוטובוס זה מקום צפוף והחלונות הקטנים שיש לא יעזרו לאוורר שום דבר ולכן גם אם חולה קורונה ישב במושב הכי אחורי עדיין יש סיכוי הדיבקות גם לנהג וגם לנוסעים
אנונימית
ברור שזה לא יעזור, סתם רוצים שזה יראה לנו כאילו עושים משהו. בטח זה היה בשביל להרגיע את הנהגים שהעבודה שלהם תמשיך כרגיל
שואל השאלה:
אבל זה סתם מפגר וסתם גורם ליותר צפיפות ואם כבר יותר סיכוי להידבקות כי כמה שיותר צפיפות ככה יותר סיכוי להידבק ולהדביק
אנונימית
שואל השאלה:
פעם אחת כתבתי את זה בשאלה ומחקו לי כי אמרו להשתמש בשפה נאותה
אנונימית