התחברות
הרשמה
מי הכי נדיב מי שגודל בעושר או מי שגודל בעוני או מי שגודל בסיסי בסיסי ??
10 במרץ 2020, 18:14
מעמד
2 תשובות
מי שגודל בעוני... כך הוא לומד להעריך את עצמו ואת החיים הרבה יותר
א
אוראו.
מי שמאושר לא משנה אם עני או עשיר
ח
חג'בי1
באותו הנושא:
לחיות באושר ושמחה אבל בעוני או לחיות בעצב אבל בעושר ?
הגעה לגג של מגדלי עזריאלי - איך אפשר להגיע לגג של מגדלי עזריאלי?
לימון בגודל תפוז - קטפתי לימונים בגודל של תפוז, נשמע הגיוני שלימונים מגיעים לגדלים כאלה?
היי, מה המשפט הבא אומר:"גודל האכזבה כגודל הציפייה" תודה רבה לעוזרים!
גודל סטנדרטי של מרצפת - מהו גודלה של מרצפת רגילה ופשוטה?
מדידת גודל הגלגלים באופניים - גודל גלגלי האופניים שלי איך אני יכולה למדוד?
גדלים בפיתוח תמונות - שלום, מהם הגדלים המדוייקים של פיתוח תמונות בפוטו?
שינוי גודל של מברשות בפוטושופ - איך מגדילים ומקטינים גודל של מברשות בפוטושופ בעזרת המקלדת?
לחיות בעושר ולהיות בן אדם רע או לחיות בעוני ולהיות בן אדם טוב?
התערבות - גודל הציפייה כגודל האכזבה או גודל האכזבה כגודל הציפייה? ואם יש הסבר זה מצויין
שינוי גודל תמונה בפאואר פוינט - איך מתאימים את גודל התמונה לגודל התצוגה בפאוארפוינט?