3 תשובות
רוב ההיסטוריה הייתה לפני האינטרנט, את יודעת... החדשות עברו בעיקר בעיתונות, במקום טוקבקיסטים שיש היום, החששות עברו דרך העיתון. ככה למשל היה בזמן בניית רכבת הקיטור
הראשונה בלונדון.
הראשונה בלונדון.
שואל השאלה:
כן אבל היה משהו שביזבז לאנשים את הזמן? ומשהו שאנשים התמכרו אליו? ועבר תוכן גס באיזשהי צורה?
כן אבל היה משהו שביזבז לאנשים את הזמן? ומשהו שאנשים התמכרו אליו? ועבר תוכן גס באיזשהי צורה?
אנונימית
בעיקר ספרים גרמו להתמכרות, בכללי, דרך הדפוס עבר המידע שיש היום, רק לאט יותר.
באותו הנושא: