12 תשובות
תגידי לו שיתקשר ל101 כדי לראות מה קורה
זה לא חייב להיות קורונה, זאת יכולה להיות שפעת וזה אפילו הרבה יותר גרוע מקורונה!
אנונימית
אנחנו לא רופאים נכון?
במידה ויש חשש הולכים להיבדק וזה הכל.
במידה ויש חשש הולכים להיבדק וזה הכל.
שואל השאלה:
אמרתי לו הוא אמר שהלך לנוח ויראה איך ירגיש הוא כנראה נרדם לא עונה להודעות שלי
אמרתי לו הוא אמר שהלך לנוח ויראה איך ירגיש הוא כנראה נרדם לא עונה להודעות שלי
אנונימית
אז כשהוא יתעורר תדברי איתו
שואל השאלה:
הוא מעצבן אותי כי הוא נורא מזלזל ברפואה תמיד כשהוא חולה הוא מעדיף לטפל בעצמו לבד בבית ולא לקחת כדורים ולא ללכת לרופא
הוא מעצבן אותי כי הוא נורא מזלזל ברפואה תמיד כשהוא חולה הוא מעדיף לטפל בעצמו לבד בבית ולא לקחת כדורים ולא ללכת לרופא
אנונימית
נו זה בסדר אני מכירה הרבה אנשים כאלה...
כדורים בשבילם זה האופציה האחרונה במקרה הכי גרוע
כדורים בשבילם זה האופציה האחרונה במקרה הכי גרוע
שואל השאלה:
אפילו מד חום אין לו בבית חושב שאין צורך וזה מטריף אותי הזלזול
אפילו מד חום אין לו בבית חושב שאין צורך וזה מטריף אותי הזלזול
אנונימית
זה כבר כן מעצבן
שואל השאלה:
בדיוק וזה מעצבן אותי זה ככה שמתי לב רוב הערבים(כן הוא ערבי) מה הקטע שלהם?! זלזול ברפואה לא תמיד התרופות סבתא יעזרו לכם במיוחד לא עם הקורונה להתמודד
בדיוק וזה מעצבן אותי זה ככה שמתי לב רוב הערבים(כן הוא ערבי) מה הקטע שלהם?! זלזול ברפואה לא תמיד התרופות סבתא יעזרו לכם במיוחד לא עם הקורונה להתמודד
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אומר שהוא חושב שזאת שפעת אמרתי לו שיזמין הביתה הוא אומר שבטח חטף שפעת ולא מוכן להקשיב לי
הוא אומר שהוא חושב שזאת שפעת אמרתי לו שיזמין הביתה הוא אומר שבטח חטף שפעת ולא מוכן להקשיב לי
אנונימית
זה שהוא ערבי ולא משתמש בתרופות לא אומר שכל הערבים ככה
אני מכירה הרבה אנשים שהם לא ערבים והם באותו ראש כמוהו
אם זה ממש מפריע לך אז לכי אליו ותני לו את הטיפול שאת חושבת לנכון וזהו
תני לו יום לנוח לתראי מה קורה איתו
אני מכירה הרבה אנשים שהם לא ערבים והם באותו ראש כמוהו
אם זה ממש מפריע לך אז לכי אליו ותני לו את הטיפול שאת חושבת לנכון וזהו
תני לו יום לנוח לתראי מה קורה איתו