8 תשובות
כן
אנונימי
שואל השאלה:
היא הייתה בת 14 אני לא מאמינה
אנונימי
כן, שיר נורא יחסית לגיל שלה
^^אני ידעתי מה זה 69 בכיתה ה
זה לא מידע מסווג
אבל יש הבדל בין לתת לילדה שלך לעשות שיר מיני בגיל 14 לבין סתם לדעת על זה....
אפשר להרגיע, היא שיתפה פעולה עם מישהו שהשם במה שלו זה 69 והיא בסך הכל ציינה את השם שלו בתחילת השיר כי זה שיתוף פעולה ביניהם. זה לא כי זה חלק ממילות השיר. אני זוכרת שאני גם חשבתי על זה כשהשיר יצא.
רק שתדעו זאת לא היא שרה את זה בכלל^
זה פשוט סאונד שמצורף לשירים שהוא קשור אליהם
קוראים למי שהפיק את השיר 69.
זה כמו שמפיקים אחרים אומרים בהתחלה את הטאג שלהם בשיר שהם מפיקים.
למשל: שוחט תודה, הפנר על הביט או מה, אצי על הטראק חברים שלי.