20 תשובות
כן
שואל השאלה:
וזה לא מפחיד?
וזה לא מפחיד?
אנונימית
יש מצב שרובנו כבר נדבקנו
הסכנה האמיתית היא כלפי המבוגרים
הסכנה האמיתית היא כלפי המבוגרים
גם אני חשבתי על זה
באמת מלחיץ..
באמת מלחיץ..
כן אני חושבת על זה כל הזמן
אותי מלחיץ שהיו פה כמה משתמשים שאמרו שאין מה לדאוג והקיץ בפתח ושהחום בקיץ יהרוג את הנגיף אבל מסתבר שגם במדינה חמה כמו סינגפור הנגיף מתפשט וגם ביבשת אוסטרליה החמה ועוד...
שואל השאלה:
צריך לפעול יותר בחומרה ולהפסיק עם השאננות הזאת
צריך לפעול יותר בחומרה ולהפסיק עם השאננות הזאת
אנונימית
זו לא שאננות, פשוט אין ברירה
המחלה הזו לא מספיק חמורה כדי שנפסיק חיים שלמים בכל המדינה
המחלה הזו לא מספיק חמורה כדי שנפסיק חיים שלמים בכל המדינה
שואל השאלה:
היא חמורה כי היא נורא מדבקת ויש כל כך הרבה מבוגרים או חולים כרונים שזה ממש סכנת חיים בשבילם.
וכל עוד אין תרופה והנגיף ממשיך להתפשט בקצב הזה כולנו בסכנה, זה וירוס חדש לא חקרו עליו הרבה יכול להיות שהוא עוד יתפתח ויהיה הרבה יותר קטלני משחשבנו.
היא חמורה כי היא נורא מדבקת ויש כל כך הרבה מבוגרים או חולים כרונים שזה ממש סכנת חיים בשבילם.
וכל עוד אין תרופה והנגיף ממשיך להתפשט בקצב הזה כולנו בסכנה, זה וירוס חדש לא חקרו עליו הרבה יכול להיות שהוא עוד יתפתח ויהיה הרבה יותר קטלני משחשבנו.
אנונימית
בכלל חקרת? היא כמעט ולא מדבקת
בישראל מספר החולים לא מעל 100
ורק עכשיו בחדשות אמרו שמספר החולים בסין קטן ומבחינת אחוזים שואף לאפס.
המחלה לא חמורה.
מה שבאמת מקל על כל העניין זה שהקורונה היא המגיפה שלא באמת חמורה ממה שאמורה להיות, מזל שזה כך ואם זה היה מדבק אז היינו אבודים..הקורונה זה מעין הפקת לקחים לפעם הבאה חס וחלילה
בישראל מספר החולים לא מעל 100
ורק עכשיו בחדשות אמרו שמספר החולים בסין קטן ומבחינת אחוזים שואף לאפס.
המחלה לא חמורה.
מה שבאמת מקל על כל העניין זה שהקורונה היא המגיפה שלא באמת חמורה ממה שאמורה להיות, מזל שזה כך ואם זה היה מדבק אז היינו אבודים..הקורונה זה מעין הפקת לקחים לפעם הבאה חס וחלילה
שואל השאלה:
עכשיו אחרי שיש יותר מ 100,000 אנשים שנדבקו ויותר מ 3,000 שמתו הם רוצים לחזור לשגרה, לא היא לא מסוכנת בכלל.
כרגע יש 50 בישראל עלייה של 20 ביומיים זה נראה לך הגיוני?
עכשיו אחרי שיש יותר מ 100,000 אנשים שנדבקו ויותר מ 3,000 שמתו הם רוצים לחזור לשגרה, לא היא לא מסוכנת בכלל.
כרגע יש 50 בישראל עלייה של 20 ביומיים זה נראה לך הגיוני?
אנונימית
קצת פרופורציות..
אין לך מושג לאיזה מספרים הזויים היינו יכולים להגיע במקרה והמחלה הזו הייתה מדבקת ומסוכנת
אין לך מושג לאיזה מספרים הזויים היינו יכולים להגיע במקרה והמחלה הזו הייתה מדבקת ומסוכנת
שואל השאלה:
בינתיים זה ממשיך וזה לא נראה שזה הולך להפסיק בגלל שאננות של אנשים נהיו פה חולים
בינתיים זה ממשיך וזה לא נראה שזה הולך להפסיק בגלל שאננות של אנשים נהיו פה חולים
אנונימית
מה את מצפה שיקרה? שכל אחד יכנס לבידוד?
שואל השאלה:
אלו שחזרו מחו"ל ושיסגרו את נתב"ג לטיסות, שיסגרו בתי ספר וגנים וכן אם ימשיכו להידבק שיכניסו את כולם לבידוד, זה הפיתרון היחיד
אלו שחזרו מחו"ל ושיסגרו את נתב"ג לטיסות, שיסגרו בתי ספר וגנים וכן אם ימשיכו להידבק שיכניסו את כולם לבידוד, זה הפיתרון היחיד
אנונימית
כבר הוציאו חוק שמי שחוזר מחול נכנס לבידוד ל14 יום.
ואת מבינה שאם יסגרו אז מעל אלפי עובדים יהיו מובטלים ואיך הם ישרדו מעל כמה חודשים בלי הכנסה?
ואת מבינה שאם יסגרו אז מעל אלפי עובדים יהיו מובטלים ואיך הם ישרדו מעל כמה חודשים בלי הכנסה?
שואל השאלה:
אז מה אתה מציע לעשות?
אז מה אתה מציע לעשות?
אנונימית
עלה לי רעיון דומה, שכן זה מה שיקרה
וכל מקום שהוא לא באמת הכרחי שישבות לאורך זמן בלתי מוגדר והממשלה לא תקח מהם מסים ולא שום דבר
וכל האנשים החסרי הכנסה לעשות להם הסבת מקצוע למלחמה נגד הקורונה עד שהיא תעלם.
את מוזמנת לדבר על זה איתי בפרטי כי זה סתם מספים פה
וכל מקום שהוא לא באמת הכרחי שישבות לאורך זמן בלתי מוגדר והממשלה לא תקח מהם מסים ולא שום דבר
וכל האנשים החסרי הכנסה לעשות להם הסבת מקצוע למלחמה נגד הקורונה עד שהיא תעלם.
את מוזמנת לדבר על זה איתי בפרטי כי זה סתם מספים פה
שואל השאלה:
טוב, אני מקווה שזה ייעלם מהר כמו שזה הגיע ולא נצטרך להגיע למצבים האלה בכלל
טוב, אני מקווה שזה ייעלם מהר כמו שזה הגיע ולא נצטרך להגיע למצבים האלה בכלל
אנונימית
באותו הנושא: