3 תשובות
לגמרי מזדהה,אני יודעת שאין לך למי לספר את כל מה שעובר עלייך וזה נורא
מבין לגמריי הכל. גמאני הייתי שם. את יכולה לפרוק בפרטי אם את רוצה.
אנונימית יקרה
נראה שאת מוצפת ברגשות של כעס ואולי אכזבה ועצב עמוק על כך שאולי אף אחד לא באמת רואה אותך או מתעניין בך ובמה שעובר עליך, ואני רק יכולה לתאר לעצמי עד כמה את חשה בודדה וכואבת, כי כל אדם באשר הוא, רוצה להרגיש אכפתיות, אהבה והתייחסות טובה ומיטיבה מהסובבים אותו.
לפעמים, דווקא במצבים קשים בחיינו אנחנו זקוקים לחום ואהבה, לכתף חמה ולעיניים טובות שיביטו בנו, וכשצרכים אלה אינם מתמלאים אנחנו מתכנסים פנימה ומרגישים כאילו אין משמעות לחיים שלנו כי חשוב לנו שיאהבו אותנו וכשזה לא קורה לפי הרגשתנו אנחנו נבלעים בתוך ריק של עצמנו, שבו אנחנו חווים את ה"אין". לכן יקרה, אל תישארי לבד עם התחושות האלה. האם יש בקרבתך אדם שאת סומכת עליו ויכולה לשתף אותו?
ויש גם אותנו עמותת סה"ר ( סיוע והקשבה ברשת) שבו אני מתנדבת. מידי ערב (חוץ משישי בערב) בין השעות 21:00 עד חצות מתקיים צ'ט אנונימי עם מתנדבי העמותה. אני ממש מזמינה אותך בחום רב לעלות לצ'ט עוד הערב ולשתף בכל אשר עובר עליך. לפרוק מתוכך את התסכול והכאב המתלווים למה שעובר עליך. אנחנו פה בשבילך. נקשיב לך באמפתיה עם כל הלב, ננסה לסייע בכל דרך וכמובן גם להקל על העומס הרגשי שכנראה מציף אותך. שיחה אחת אנונימית יכולה לפתוח פתח לקרן אור מחבקת, מחייכת ועוטפת.
בואי אלינו, אל תהססי. מחכים לך
מצרפת למטה את הלינק הישיר לצ'ט
שלך עם חיבוק
מתנדבת סה"ר
נראה שאת מוצפת ברגשות של כעס ואולי אכזבה ועצב עמוק על כך שאולי אף אחד לא באמת רואה אותך או מתעניין בך ובמה שעובר עליך, ואני רק יכולה לתאר לעצמי עד כמה את חשה בודדה וכואבת, כי כל אדם באשר הוא, רוצה להרגיש אכפתיות, אהבה והתייחסות טובה ומיטיבה מהסובבים אותו.
לפעמים, דווקא במצבים קשים בחיינו אנחנו זקוקים לחום ואהבה, לכתף חמה ולעיניים טובות שיביטו בנו, וכשצרכים אלה אינם מתמלאים אנחנו מתכנסים פנימה ומרגישים כאילו אין משמעות לחיים שלנו כי חשוב לנו שיאהבו אותנו וכשזה לא קורה לפי הרגשתנו אנחנו נבלעים בתוך ריק של עצמנו, שבו אנחנו חווים את ה"אין". לכן יקרה, אל תישארי לבד עם התחושות האלה. האם יש בקרבתך אדם שאת סומכת עליו ויכולה לשתף אותו?
ויש גם אותנו עמותת סה"ר ( סיוע והקשבה ברשת) שבו אני מתנדבת. מידי ערב (חוץ משישי בערב) בין השעות 21:00 עד חצות מתקיים צ'ט אנונימי עם מתנדבי העמותה. אני ממש מזמינה אותך בחום רב לעלות לצ'ט עוד הערב ולשתף בכל אשר עובר עליך. לפרוק מתוכך את התסכול והכאב המתלווים למה שעובר עליך. אנחנו פה בשבילך. נקשיב לך באמפתיה עם כל הלב, ננסה לסייע בכל דרך וכמובן גם להקל על העומס הרגשי שכנראה מציף אותך. שיחה אחת אנונימית יכולה לפתוח פתח לקרן אור מחבקת, מחייכת ועוטפת.
בואי אלינו, אל תהססי. מחכים לך
מצרפת למטה את הלינק הישיר לצ'ט
שלך עם חיבוק
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: