5 תשובות
אני
מוזמנת לפרוק אצלי
תמיד פה בשבילך
מוזמנת לפרוק:)
אנונימית יקרה,
יש האומרים שמעט מילים יכולות לחדור עמוק יותר מאשר ספר שלם..
שומע את הקריאה שלך שיהיה שם מישהו שיכיל ויבין..
מדברייך נדמה שהבדידות אוחזת בך בציפורניה החדות והמכאיבות ולא מרפה..
מתאר לעצמי כמה זה יכול לתסכל לחוות ריקנות קודרת..
ניתן להבחין אפילו מהתיוגים שנבחרו בחוסר אונים מטלטל..
למרות הדכדוך האפרורי, נדמה שמצאת את הכוח לבקש עזרה, וזה אומר לא מעט על יכולותייך..
אולי זה מעיד על מקום של תקווה ושינוי לקראת העתיד לבוא..
מוזמנת להגיע לצ'ט האנונימי שלנו בסה"ר [סיוע והקשבה ברשת]. מצורף קישור מטה.
תוכלי להתכתב עם המתנדבות/ים כדי לפרוק את רגשותייך, ולשתף בכל שתחפצי.
אולי יחד תמצאי דרכים להרגיש טוב יותר בהתמודדות, אפילו בקצת..
זמינים עבורך כל ערב (פרט ליום ו), בין השעות 21:00 לחצות.
אנחנו איתך אם תרצי, את לא לבד..
שלך,
מתנדב סה"ר
יש האומרים שמעט מילים יכולות לחדור עמוק יותר מאשר ספר שלם..
שומע את הקריאה שלך שיהיה שם מישהו שיכיל ויבין..
מדברייך נדמה שהבדידות אוחזת בך בציפורניה החדות והמכאיבות ולא מרפה..
מתאר לעצמי כמה זה יכול לתסכל לחוות ריקנות קודרת..
ניתן להבחין אפילו מהתיוגים שנבחרו בחוסר אונים מטלטל..
למרות הדכדוך האפרורי, נדמה שמצאת את הכוח לבקש עזרה, וזה אומר לא מעט על יכולותייך..
אולי זה מעיד על מקום של תקווה ושינוי לקראת העתיד לבוא..
מוזמנת להגיע לצ'ט האנונימי שלנו בסה"ר [סיוע והקשבה ברשת]. מצורף קישור מטה.
תוכלי להתכתב עם המתנדבות/ים כדי לפרוק את רגשותייך, ולשתף בכל שתחפצי.
אולי יחד תמצאי דרכים להרגיש טוב יותר בהתמודדות, אפילו בקצת..
זמינים עבורך כל ערב (פרט ליום ו), בין השעות 21:00 לחצות.
אנחנו איתך אם תרצי, את לא לבד..
שלך,
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: