3 תשובות
אפשר ללכת להסתובב בשוק הכרמל, ללכת לים (יהיה מזג אוויר מספיק נעים כדי להיות בים אבל לא בטוח שלהיכנס), נווה צדק, לאכול באיזו מסעדה מגניבה באזור
(האמת שאני במקומך הייתי עושה את כל הדברים שכתבתי מחר יחד.. יום כיף בתא)
(האמת שאני במקומך הייתי עושה את כל הדברים שכתבתי מחר יחד.. יום כיף בתא)
שאלה טובה, מצטרף לשאלה
אנונימי
ים
רוטשילד
שרונה
דיזינגוף
אין שם ככ הרבה אנשים כמו שיש בחופשים אחרים אז זה ממש נחמד ולא עמוס במיוחד
רוטשילד
שרונה
דיזינגוף
אין שם ככ הרבה אנשים כמו שיש בחופשים אחרים אז זה ממש נחמד ולא עמוס במיוחד
באותו הנושא: