התחברות
הרשמה
אתם חושבים שאנשים לוקחים דברים בצורה דרסטית מידי?
9 במרץ 2020, 22:52
חוות דעת
התנהגות
חיים
תכונות
התבגרות
3 תשובות
כן, אני למשל
Ew, PeOpLe
תלוי מי ובאיזה נושא
שאלה כללית מדי
ש
שלייי❤
יש ויש
י
יהב - אני בן לא בת!
באותו הנושא:
איזה דברים אנחנו לוקחים כמובן מאליו אבל כשבאמת חושבים על זה הם מדהימים
חמישה דברים (לא אנשים) שהייתם לוקחים אתכם לאי בודד?
רק אני חושב שאנשים לוקחים ספויילרים בצורה קיצונית?
מה אתם חושבים על זה שאנשים עדיין חושבים שיש דבר כזה "מקובלים"?
גם אתם חושבים שאנשים לוקחים יותר מדי ברצינות כל דבר שקורה באינסטגרם?
זה מעצבן אתכם שאנשים חושבים בצורה מעמיקה על דברים?
למה אנשים לוקחים פה דברים כל כך ללב?
זה רק אני או שהדבר הכי שנוא בעולם זה שאנשים לוקחים לך את הטלפון ומסתכלים בו???
בת 19, יש פה אנשים שלוקחים כמעט כל דבר ללב ? וחושבים הרבה מה אחרים חושבים עליהם?
מה אתם חושבים על אנשים שלוקח להם זמן לענות להודעות?
מה אתם חושבים על אנשים שלא מאמינים אבל מזלזלים באנשים שכן וצוחקים על דברים קדושים?