6 תשובות
אל תדבר איתו כמה שבועות
תגיד לו שזה לא היה נחמד מה שעשה אבל אם הוא חבר טוב וזה חד פעמי תן לו כי זה חברה שלו
איזה דוחה.. איזה מסיבה?
שואל השאלה:
מה זה יעזור שאני לא אדבר איתו גם לפני זה הוא לא דיבר איתי איזה 4 חודש הוא שלח לי לפני איזה שבוע שנקנה כרטיסים ונלך .. ^^^
מה זה יעזור שאני לא אדבר איתו גם לפני זה הוא לא דיבר איתי איזה 4 חודש הוא שלח לי לפני איזה שבוע שנקנה כרטיסים ונלך .. ^^^
אנונימי
אז זה ממש מגעיל מצידו להיעלם ואז לבוא אליך כי הוא רוצה ממך משהו אז ניראלי תמצא חבר חדש
שואל השאלה:
ליה(;
לדזרט^^
ליה(;
לדזרט^^
אנונימי
באותו הנושא: