4 תשובות
ארגון נוער גאה, מסיבות של הקהילה
שואל השאלה:
אני לא יוצאת למסיבות.. אני גם לא באיגי..
אני לא יוצאת למסיבות.. אני גם לא באיגי..
אנונימית
hoop (הכרויות לבני נוער)
שואל השאלה:
אבל אני בת 17 אז טינדר זה לא כזה אופציה חחח... והופ זה אפליקציה די צינית ממה שראיתי
אבל אני בת 17 אז טינדר זה לא כזה אופציה חחח... והופ זה אפליקציה די צינית ממה שראיתי
אנונימית
באותו הנושא: