4 תשובות
ארגון נוער גאה, מסיבות של הקהילה
שואל השאלה:
אני לא יוצאת למסיבות.. אני גם לא באיגי..
אנונימית
hoop (הכרויות לבני נוער)
שואל השאלה:
אבל אני בת 17 אז טינדר זה לא כזה אופציה חחח... והופ זה אפליקציה די צינית ממה שראיתי
אנונימית