6 תשובות
לוחצים על הסימן של החץ מתחת לתגובות ואז לחצים על "שמירת סרטון" או על "save
שואל השאלה:
אבל שמרתי אותו בטיוטות
אבל שמרתי אותו בטיוטות
כאילו דראפטס?
אין דרך לשמור טיוטה זה או להעלות או להקליט מסך
לוחצים לחיצה ארוכה יש אופציה להוריד סרטון לוחצים ובום זה בגלריה
לוחצים לחיצה ארוכה ויש save video ושומרים את הסרטון