12 תשובות
הפורים שלי מתחיל רק היום
ישבתי בבית חח
נקווה לטוב
שלי, וכולם תיארו אותו מה זה כיף אז ציפיתי.
והתאכזבתי
אנונימית
אני התחפשתי לילדה חולה שנשארת בבית וצופה בתמונות של הילדים מהכיתה שלה עושים כיף חיים..
פורים הכי כיף שהיה לי
אנונימית
דווקא היה לי חצי חרא חצי סבבה
כל שנה הוא משעמם אצלי
ממש מעפן לא מרגישים שזה פורים בכלל...
שלי, חשבתי שכולם נהנו וזה עוד יותר ביאס אותי אבל עכשיו עלה לי המצב רוח כי גיליתי שאני לא לבד ויש פה עוד אנשים כמוני