3 תשובות
כן היית רוצה שיתייחסו אלייך ככה?הרי זה נושא רגיש ואת לא צריכה להתנפל עליו ככה תדברי איתו בנועם ולא כמו איזה חיה
בטח שהגזמת המסכן הזה היה בקטע שלך ותחשבי לשנייה על מי שאת בקטע שלו עכשיו או לפחות היית פעם, תחשבי רגע על הרגש שלך וכמה אהבת אותו והוא היה חשוב לך.
ותחשבי שהוא הרגיש את אותו דבר כלפייך ולשמוע מבן אדם שכל כך חשוב לך התנפלות כזאת זה הדבר הכי נורא בעולם.
זה זכותך בעיקרון
אולי עדיף להגיד את זה ביותר עדינות
אבל לא חושבת שהגזמת אם אמרת לו את זה כבר והוא לא הפנים אז טוב שצעקת
אנונימית