התחברות הרשמה

אם חליתי בקורונה ו בראתי אני יכולה לחלות שוב?

9 במרץ 2020, 11:01
קורונהמחלות    
3 תשובות
כן
ז
זואלה1
כן, קרה כבר שמישהי החלימה וחלתה שוב
M
MyNameIsAriel
כן
ל
ליקריץ_
באותו הנושא:
חליתי בקורונה !
אני היחידה שלא מפחדת לחלות בקורונה?
במה עדיף לחלות, טיקטוק או קורונה?
זה נכון שילדים ונערים לא יכולים לחלות בקורונה?
אני לא רוצה לחלות בקורונה
אתם מאמינים שבאמת יש מישהי שחלתה בקורונה?
אפשרי לחלות בקורונה גם אם לא נדבקת מאדם אחר ?
אם חליתי בקורונה ואז הבראתי אז אני סוג של מחוסנת?
אם נדבקתי בקורונה כמה זמן מיום ההדבקה אני יתחיל לחלות ?
אם אני לא מחוסנת לשפעת אז יש לי סיכויים גבוהים לחלות בקורונה?
מי שחלה בקורונה ויצא מזה יכול לחלות עוד פעם?