5 תשובות
שניהם
למה רק אחד מהם?
למה רק אחד מהם?
גם וגם. זה מטומטם להחליט על אחד ש"צריך"
מי שמעוניין להתחיל עם מישהו או מישהי שיתחיל
כולם עם כולם
למה רק בנים עם בנות ובנות עם בנים לול
תתמכו בלהט"ב או שאני מסירה לכם את הפיקות.
תתמכו בלהט"ב או שאני מסירה לכם את הפיקות.
באותו הנושא: