7 תשובות
לי זה ממש נוח
לא לכולן זה נוח
לא לכולן זה נוח
אנונימית
כן, אני לא מסוגלת כבר לשים תחתון רגיל
כן
אבל סמכי אלי להמון מהחברות שליש ה חא נוח אז זה תלוי בך
לי לדוגמה זה ממש נוח ואפילו יותר מתחתן רגיל
אבל סמכי אלי להמון מהחברות שליש ה חא נוח אז זה תלוי בך
לי לדוגמה זה ממש נוח ואפילו יותר מתחתן רגיל
סוג של, אני כל יום עם חוטיני וזה נוח אבל בלילה אני כן שמה תחתון רגיל, כי זה גם לא ככ בריא והיגייני חוטיני
כן
אנונימית
זה נוח לי יותר מרגיל האמת
כן , וזה אפילו יותר נוח
באותו הנושא: