5 תשובות
זה כמו לשים את הראש בתוך המיקרוגל.
כן. זה קרינה
שימי אותו רחוק ממך
כן,
אני גם שמה אותו מתחת לכרית אבל מכבה אותו ואז השעון מעורר נפתח לי לבד.
זה מלא קרינה
מסוכן בשבילך תמיד, בגלל הקרינה.
מסוכן לטלפון כי הוא יכול ליפול עם התזוזות שלך
כן,זה גם מלא קרינה אל תעשי את זה