5 תשובות
תעני מקסימום תסנני
תעני לו אל לא צריכה לשלוח לו משהו או חעשות שום דבר ולא יקרה לך כלום אם רק תדברי איתו
הכל טוב כולה הודעה באמת שאת לא צריכה להרגיש אשמה הכל טוב
אני מסננת ולא עונה לאיזה 100 אנשים יומיומי כי זה רק פדופילים או שלא באים לי בטוב
אני מסננת ולא עונה לאיזה 100 אנשים יומיומי כי זה רק פדופילים או שלא באים לי בטוב
פשוט לא להתייחס
שואל השאלה:
תודה לכולם!
תודה לכולם!
אנונימית