3 תשובות
את ממש לא עלובה 15 קילו דורש מלא מלא סבלנות ויכולת עמידה כושר וכמובן ובטח ובטח את לא כישלון אל תכניסי לעצמך כאלה מחשבות כי זה באמת ישפיע עלייך ועל הביטחון העצמי שלך.
אז מה לא נורא שאכלת את זה. תני לעצמך קצת לאכול מה קרה.
אז מה לא נורא שאכלת את זה. תני לעצמך קצת לאכול מה קרה.
כל הכבוד לך שהצלחת לרדת את המשקל הזה!
אני חושבת שמה שאת הכי צריכה זו שותפה לדיאטה/שותפה לספורט.
אפילו אמא שלך יכולה להצטרף אלייך בזה. תשכנעי אותה. כשעושים משהו עם עוד בן אדם אז יש יותר מוטיבציה להתמיד.
אני חושבת שמה שאת הכי צריכה זו שותפה לדיאטה/שותפה לספורט.
אפילו אמא שלך יכולה להצטרף אלייך בזה. תשכנעי אותה. כשעושים משהו עם עוד בן אדם אז יש יותר מוטיבציה להתמיד.
אנונימית
שואל השאלה:
אני ניסיתי מלא לשכנע את אמא שלי וחברות ומי לא אף אחת לא רוצה, כולן ממש עצלניות
אני ניסיתי מלא לשכנע את אמא שלי וחברות ומי לא אף אחת לא רוצה, כולן ממש עצלניות
אנונימית
באותו הנושא: