15 תשובות
הגובה לא ממש אבל בכללי כן
כן אבל עדיף לרדת קצת
שואל השאלה:
הגובה נמוך או גבוה?
הגובה נמוך או גבוה?
אנונימית
נמוך
את בעודף משקל קל, עדיף לרדת קצת.
לא נכון הגובה בסדר זה ממוצע ואת גם בת 13 אז לגילך זה יחסית גבוה את עוד תגבהי
הגובה הממוצע הוא 1.64
שואל השאלה:
באה אלינו רופאה לחטיבה והיא בדקה אותנו. היא אמרה שאני במשקל מצוין.. ושהגובה שלי טוב.. אז אני לא ממש מבינה מה הבעיה
באה אלינו רופאה לחטיבה והיא בדקה אותנו. היא אמרה שאני במשקל מצוין.. ושהגובה שלי טוב.. אז אני לא ממש מבינה מה הבעיה
אנונימית
נו וגם אני
אם רופאה אמרה לך שזה תקין למה את שואלת פה? רוב האתר הזה בני נוער שלא מבינים ככ בנושא אבל את קיבלת מידע ממקור הכי מוסמך שאפשר.
בדיוק..^
"קיילי" -אני לא אריב איתך סלמאט.
"קיילי" -אני לא אריב איתך סלמאט.
אז אולי את גבוהה לגילך
זה לא אומר שהגובה שלה לא תקין
זה לא אומר שהגובה שלה לא תקין
אני רק אומרת מה שהמחשבון bmi אמר. מה לעשות זה כבר בחירה שלך.
אם מישהו מוסמך אמר לך שזה תקין את לא צריכה לשאול פה.
אם מישהו מוסמך אמר לך שזה תקין את לא צריכה לשאול פה.
את סבבה לגמרי.
הגובה שלך מצויין
הגובה שלך מצויין
בסדר גמור
אנונימית
באותו הנושא: