2 תשובות
אצלנו בחדר כושר יש אימון בהתחלה עם מאמן שהוא פשוט עובר איתך על כל התרגילים ומעצב לך תןכנית אימונים לפי המטרות שלך ורואה שאת עושה הכל טוב..
אני לא משלבת עבודת ידיים את לא חייבת
ובהתחלה פחדתי לטעות בתרגילים כי הרגשתי מביך כשתיקנו אותי אבל אז הבנתי שזה תכלס לטובתי ועדיף שיתקנו אותי ושאני לא אמשיך לעשות לא נכון
אני לא משלבת עבודת ידיים את לא חייבת
ובהתחלה פחדתי לטעות בתרגילים כי הרגשתי מביך כשתיקנו אותי אבל אז הבנתי שזה תכלס לטובתי ועדיף שיתקנו אותי ושאני לא אמשיך לעשות לא נכון
אחת מהזכויות של לקוחות היא תוכנית אימון עם מאמן, מגיעה לך לעשות אחת בהתחלה וכל כמה חודשים אלה למעקב ועדכון.
מומלץ לעשות גם פלג גוף עליון, כדי לשמור על גוף מאוזן וחסר פציעות, אני מקווה שהמאמן ירשום לך כאלה גם אם תבחרי לא לעשות בכדי שתהיה לך את האופציה.
אין מה להתבייש מתיקון של מאמן, עדיף לעשות נכון מאשר לטעות ולא להגיע למטרה שאליה מכוונים.
מומלץ לעשות גם פלג גוף עליון, כדי לשמור על גוף מאוזן וחסר פציעות, אני מקווה שהמאמן ירשום לך כאלה גם אם תבחרי לא לעשות בכדי שתהיה לך את האופציה.
אין מה להתבייש מתיקון של מאמן, עדיף לעשות נכון מאשר לטעות ולא להגיע למטרה שאליה מכוונים.
באותו הנושא: