10 תשובות
יותר הגיוני שהיא נפרדה ממנו
בכל מקרה יגלו היום
בכל מקרה יגלו היום
אנונימי
נפרדו הם לא. זוג הם לא היו וגם לא יהיו,הם בסדר גמור כרגע זה לא בוודאות שהם חתכו את הקשר כי בלייב של האח הגדול אני רואה את ליאור מנשק אותה. כנראה זה סתם קטע שהאח תיכנן שהם יעשו כי העונה נורא משעממת
הוא רצה אותה רק בשביל המצלמות הוא לא באמת אוהב אותה
הכי מצחיק שהוא אמר על אדם ושירלי שאצלם זה לא אמיתי ושהכל אסטרטגיה
בגלל זה זה לא הוא נפרד מתקווה אלא אם כבר להפך
מבחינתו זה היה אמיתי
מבחינתו זה היה אמיתי
אנונימי
אני אסביר
ליאור ותקווה באו לאח הגדול עם לב שבור והם אמרו את זה, ליאור מאוהב בתקווה וגם היא בוא אבל ליאור לא מסוגל להתקדם בזוגיות כי הוא לא נמשך לתקווה למרות שיש לו רגשות אליה
ליאור התחיל להתאהב בה ואמר לה את זה מזמן ושהוא התאהב בה אז הוא ממש שמח וחשב שזה הכי אמיתי בעולם אז הוא ניסה אבל זה שהוא לא נמשך אליה פשוט מפריע לו אז הוא נפרד ממנה למרות שתקווה כבר יזמה הפסקה.
ככ מורל אוף דה סטורי
ליאור ותקווה באו לאח הגדול עם לב שבור והם אמרו את זה, ליאור מאוהב בתקווה וגם היא בוא אבל ליאור לא מסוגל להתקדם בזוגיות כי הוא לא נמשך לתקווה למרות שיש לו רגשות אליה
ליאור התחיל להתאהב בה ואמר לה את זה מזמן ושהוא התאהב בה אז הוא ממש שמח וחשב שזה הכי אמיתי בעולם אז הוא ניסה אבל זה שהוא לא נמשך אליה פשוט מפריע לו אז הוא נפרד ממנה למרות שתקווה כבר יזמה הפסקה.
ככ מורל אוף דה סטורי
מתי ראו שהם באו לאח ודיברו על זה????
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי מושג, רק מה נגרם לזה?
אין לי מושג, רק מה נגרם לזה?
אנונימית
כנראה כי הוא לא נמשך אליה
זה לא הפוך?
אנונימי