5 תשובות
שואל השאלה:
וואלה?
וואלה?
אנונימי
שואל השאלה:
מאוכזב מהמשטרה אז
מאוכזב מהמשטרה אז
אנונימי
לא יודע, אבל תמיד שווה לנסות אני מניח
סביר להניח שהיא קוראת את הצ'אט אם יש תלונה, אבל אם אין לה מספיק מידע בשביל לעשות עם זה משהו או שניתן להניח שהדברים הוצאו מהקשרם אז היא תעזוב את זה
אם יש סכנת חיים המשטרה פועלת במיידית
אנונימית
באותו הנושא: