6 תשובות
שואל השאלה:
^^חברים שלי כן ראו את האוזניים שלי , חלק כן אמרו ששמים לב וחלק אמרו שזה ממש ממש בקטנה .
זה לא מסובך, אפילו לא ניתוח אבל אני לא בקיאה מספיק בשביל להסביר לך. את מוזמנת לחפש באינטרנט :)
רק אומרת שמחקו לי את התשובה על ציניות כשכתבתי שתדביקי אותם בסלוטייפ. לא הייתי צינית זה ברצינות
-./
שואל השאלה:
^אני די מפחדת מניתוחים וכאלה ..
קודם כל את יכולה להשלים עם זה.
אבל ההרגשה האישית שלך היא הכי חשובה, ואם את מעוניינת את יכולה להתייעץ עם ההורים בנוגע להליך קוסמטי פשוט שנקרא הצמדת אוזניים- מאוד פופולרי, לאנשים שיש להם "אוזני פייפר".
אם הכוונה היא לא לזה, אז אני לא חושבת שיש אפשרות לשנות את צורת האוזן
אנחנו שמים לב לפגמים שאחרים לא שמים לב אליהם אצלינו, מבטיחה לך שלא שמים לב לאוזניים שלך
אנונימית
באותו הנושא: