10 תשובות
למה חסם
שואל השאלה:
לא יודעת
שואל השאלה:
לא רבנו
אז הוא מאוד מטומטם אל תתייחסי
שואל השאלה:
את זה הבנתי אבל רני לא מצליחה להתגבר זאת הבעיה שלי
מן הסתם שלא תצליחי... זה אהבה זה משהו שלא קל
וזה בסדר.. שום דבר לא יעזור לך אין מה לבקש עצה
ואם כבר ביקשת אז זה רק הזמן.
שואל השאלה:
אבל ברוב לט הייתי ככה ובזאת כן
כי אהבת
שואל השאלה:
דעתי שיהיה לי מישהו יותר טוב זה כבר יעבור לי וממש תודה