10 תשובות
למה חסם
שואל השאלה:
לא יודעת
לא יודעת
שואל השאלה:
לא רבנו
לא רבנו
אז הוא מאוד מטומטם אל תתייחסי
שואל השאלה:
את זה הבנתי אבל רני לא מצליחה להתגבר זאת הבעיה שלי
את זה הבנתי אבל רני לא מצליחה להתגבר זאת הבעיה שלי
מן הסתם שלא תצליחי... זה אהבה זה משהו שלא קל
וזה בסדר.. שום דבר לא יעזור לך אין מה לבקש עצה
ואם כבר ביקשת אז זה רק הזמן.
ואם כבר ביקשת אז זה רק הזמן.
שואל השאלה:
אבל ברוב לט הייתי ככה ובזאת כן
אבל ברוב לט הייתי ככה ובזאת כן
כי אהבת
שואל השאלה:
דעתי שיהיה לי מישהו יותר טוב זה כבר יעבור לי וממש תודה
דעתי שיהיה לי מישהו יותר טוב זה כבר יעבור לי וממש תודה
באותו הנושא: