2 תשובות
לא בהכרח אוהב אולי הוא סתם עושה את זה לצחוקים
אבל אם זה קורה על בסיס קבוע אני ממליצה להגיד לה כי אחרת זה לא נעים פשוט...
למה שהוא יפלרטט עם האקסית שלו?
אם הם נפרדו כנראה שהייתה לכך סיבה מספיק טובה .
וזה מגעיל בעיניי, יש לך חברה! אל תפלרטט עם בנות אחרות!!