2 תשובות
אני פה
היי דבר ראשון אני פה תמיד
דבר שני..
גם לי הייתה תקופה כזאת עם החברה הכי טובה שלי..
אנחנו אומנם באותה הכיתה אבל עדיין..
תבקשי ממנה להיפגש תנסי בכח עד שהיא תענה
ופשוט דברי איתה על מה שאת מרגישה ועל כל מב שהיה לך עם כל האנשים האלה שניתקת איתם קשר בזמן האחרון(אם היא חברה טובה שלך אני מניחה שהיא יודעת כבר אבל פשוט תגידי לה שאחרי כל מה שקרה איתם היא מרגישה חסרה לך)
אני אישית כן עשיתי את השיחה הזאת וזה קירב בנינו יותר ופתרנו את זה..
אם את צריכה עוד משהו אני בפרטי
דבר שני..
גם לי הייתה תקופה כזאת עם החברה הכי טובה שלי..
אנחנו אומנם באותה הכיתה אבל עדיין..
תבקשי ממנה להיפגש תנסי בכח עד שהיא תענה
ופשוט דברי איתה על מה שאת מרגישה ועל כל מב שהיה לך עם כל האנשים האלה שניתקת איתם קשר בזמן האחרון(אם היא חברה טובה שלך אני מניחה שהיא יודעת כבר אבל פשוט תגידי לה שאחרי כל מה שקרה איתם היא מרגישה חסרה לך)
אני אישית כן עשיתי את השיחה הזאת וזה קירב בנינו יותר ופתרנו את זה..
אם את צריכה עוד משהו אני בפרטי
באותו הנושא: