התחברות
הרשמה
מישהו עשה בגרות בגאוגרפיה
5 במרץ 2020, 23:30
גאוגרפיה
בגרויות
תשובה אחת
שואל השאלה:
ויכול לתת לי טיפים ועצות איך ללמוד אליה
באותו הנושא:
98 בגאוגרפיה זה טוב? (מבדק ראשון השנה בגאוגרפיה)
יש פה מישהו שהוא בכיתה יא והוא ניגש לבגרות בגאוגרפיה עוד יומיים?? מי שלא שלא יענה בבקשה
הבגרות בגאוגרפיה חובה?
מישהו יודע מתי יהיה ציונים לבגרות בגאוגרפיה מגמה שהיתה ביוני?? או על הבגרות בלשון שהיתה במאי
גם לכם יש בגרות בגאוגרפיה?
יש מחר בגרות בגאוגרפיה? (יא)
יש פה מישהו שעושה בגרות בגאוגרפיה?
שאלה אם עשיתי 5 יחידות גאוגרפיה וקיבלתי סופי בבגרות 93 זה יעלה לי את ההמוצע של הבגרות מלאה בגלל שזה 5 או שלא?
אם לא תהיה לי בגרות בגאוגרפיה, זה ישנה?
מישהו שטוב בגאוגרפיה??
בבקשה מישהו עזרה דחוף יש לי מחר מבחן בגאוגרפיה (כיתה ח) תודה לעוזרים!